Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: Gràcies a fonts empíriques i autors com Kellogg o Machón, la recollida de 40 dibuixos sobre la figura humana elaborats per infants i una entrevista a 47 professionals de l’ensenyament, pretenc estudiar la influència del mes de naixement amb relació al desenvolupament 3-6 (segon cicle d’Educació Infantil). Extrec les conclusions amb la interpretació d’aquests dibuixos, tenint en compte el moment maduratiu en que es troben, i segons el punt de vista dels qui viuen el dia a dia amb ells. Concloc l’estudi afirmant que les diferències inicials entre l’alumnat de principis i finals d’any existeixen, tot i que no són un factor determinant.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Nonide Casals, Foix
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Moments maduratius a l'aula: una mirada enfocada al mes de naixement Maturative moments in the classroom: a glance focused on the month of birth Momentos madurativos en el aula: una mirada enfocada en el mes de nacimiento
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Desarrollo madurativo;dibujo de la figura humana;dibujo infantil;esquema corporal;evolución del dibujo;influencia del mes de nacimiento Maturative development;drawing of the human figure;children’s drawings;human figure, evolution of drawings;influence of the month of birth Desenvolupament maduratiu;dibuix de la figura humana;dibuix infantil;esquema corporal;evolució del dibuix;influència del mes de naixement
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Moments maduratius a l'aula: una mirada enfocada al mes de naixement
Director del proyecto: Riera Sal, Raquel
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)