Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-19
Resumen: En el present treball jo proposo treballar els ambients d’aprenentatge. Per tant, l’objectiu principal d’aquesta recerca és conèixer la metodologia dels ambients d’aprenentatge, i poder investigar el seu funcionament i la seva organització. La metodologia emprada, és quantitativa i qualitativa. Per aquest motiu, han participat diferents escoles, les quals han respost un qüestionari sobre l’evolució dels ambients d’aprenentatge al seu centre educatiu i l’observació/pràctica directa en un dels centres per poder saber com s’organitza l’escola. Els principals resultats confirmen que el canvi de metodologia en els centres, proporciona la inclusió i l’autonomia dels infants, dos factors importants actualment així com l’aprenentatge personalitzat.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Castro Ruz, Maria del Rosario
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Ambientes de aprendizaje: transformando espacios Learning environments: transforming spaces Ambients d'aprenentatge: transformant espais
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: ambientes de aprendizaje, educación, inclusión learning environments, education, inclusion ambients d'aprenentatge, educació, inclusió
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Ambients d'aprenentatge: transformant espais
Director del proyecto: Alemany Vazquez, Maria Josep
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)