Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-08
Resumen: El llenguatge és el que permet a l'ésser humà satisfer la necessitat de comunicar-se amb els altres. Donada la importància de la comunicació en les persones, l'ensenyament del llenguatge és un dels continguts claus en tota l'activitat educativa per arribar a l'ensenyament de la lectoescriptura. Aquest treball d'investigació té com a propòsit identificar les dificultats que s'estan trobant els docents d'Educació Infantil en l'ensenyament de la lectoescriptura arran la implantació de les mesures sociosanitàries de la COVID-19.
Materia: Educació infantil
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Filgueras Cortés, Lidia
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Anàlisi i estudi de les dificultats de la lectoescriptura en l'Educació Infantil en temps de COVID. Analysis and study of the difficulties of reading and writing in early childhood education during COVID. Análisis y estudio de las dificultades de la lectoescritura en la Educación Infantil en tiempo de COVID.
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: lectoescriptura, educació infantil, COVID-19 literacy, childhood education, COVID-19 lectoescritura, educación infantil, COVID-19
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Anàlisi i estudi de les dificultats de la lectoescriptura en l'Educació Infantil en temps de COVID.
Director del proyecto: Masdeu Yélamos, Eduard
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)