Treballs Fi de Grau> Estudis Anglesos i Alemanys

Does Participating in an Erasmus Programme or a COIL Activity Increase University Students’ Global Competence?

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6134
    Autores:
    Julian Gisbert, Núria
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-24
    Resumen: This project aims at investigating the global competence of university students and whether participating in a COIL activity or in an international mobility programme contributes to making students globally competent. The three groups of students that are analysed are (1) university students who have participated in the Erasmus programme; (2) university students who have participated in COIL; (3) and university students who have never participated in any mobility programme or any virtual exchange activities (i.e. COIL). As for the methodology, I adapted the PISA questionnaire (2018) and I sent it to university students from an English Degree in a Catalan university. The results of my study show that it is important for students to develop global competence and the exchange programmes contribute to that. Aquest projecte té com a objectiu investigar la competència global dels estudiants universitaris i si participar en una activitat COIL o en un programa de mobilitat internacional contribueix a fer que els estudiants siguin globalment competents. Els tres grups d'estudiants que s'analitzen són (1) estudiants universitaris que han participat en el programa Erasmus; (2) estudiants universitaris que han participat en el COIL; (3) i estudiants universitaris que mai han participat en cap programa de mobilitat ni en cap activitat d'intercanvi virtual (és a dir, COIL). Pel que fa a la metodologia, vaig adaptar el qüestionari PISA (2018) i el vaig enviar a estudiants universitaris d'un grau d'anglès en una universitat catalana. Els resultats del meu estudi demostren que és important que els estudiants desenvolupin la competència global i els programes d'intercanvi contribueixen a això.
    Materia: Filologia
    Idioma: en
    Áreas temáticas: Filologia Philology Filología
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Estudiante: Julian Gisbert, Núria
    Curso académico: 2021-2022
    Título en diferentes idiomas: Participar en un Programa Erasmus o Activitat COIL Augmenta la Competència Global dels Estudiants Universitaris? Does Participating in an Erasmus Programme or a COIL Activity Increase University Students’ Global Competence? Participar en un Programa Erasmus o Actividad COIL Aumenta la Competencia Global de los Estudiantes Universitarios?
    Fecha de la defensa del treball: 2022-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: competència global, Erasmus, COIL, estudiants universitaris, educació global competence, Erasmus, COIL, university students, education competencia global, Erasmus, COIL, estudiantes universitarios, educación
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 9
    Título en la lengua original: Does Participating in an Erasmus Programme or a COIL Activity Increase University Students’ Global Competence?
    Director del proyecto: Gallego Balsà, Lídia
    Enseñanza(s): Anglès
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Filologia
    Philology
    Filología
    Filologia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar