Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-07
Resumen: Aquest treball estudia com la metodologia AICLE repercuteix a l’hora d’adquirir una nova llengua, si l’augment d’hores ajuda a que aquest fet sigui més eficient entre els alumnes de 4t de Primària de dues escoles de Reus. Per altra banda, mitjançant d’aquest qüestionari s’extrauran dades qualitatives, per analitzar si el fet d’augmentar les hores d’aquesta nova llengua pot causar que sorgeixin interferències lingüístiques. This work studies how the CLIL methodology it has an impact when acquiring a new language, yes the increase in hours helps to make this fact more efficient among the 4th grade Primary School students Reus schools. On the other hand, through this qualitative data will be extracted from the questionnaire, for analyze whether the fact of increasing the hours of this new language may cause interference to arise linguistics
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Senli Duran, Aina
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Analysis of the repercussion of the AICLE methodology, in two schools in Reus Análisis de la repercusión de la metodología AICLE, en dos escuelas de Reus
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-12
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: AICLE, llengua estrangera, interferència lingüístiques CLIL, foreign language, , language interference AICLE, lengua extranjera, interferencia lingüísticas
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Anàlisi de la repercussió de la metodologia AICLE, a dues escoles de Reus
Director del proyecto: García López, Alicia
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)