Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Robò-TIC's: Estudi sobre les aportacions de la robòtica educativa a les escoles de primària públiques del Baix Penedès

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6799
    Autores:
    Bové Grau, Aurora
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-07
    Resumen: New skills and ways of learning are emerging, which have repercussions in the educational field. Robotics in the classroom is a resource linked to emerging technologies, with many possibilities of application as a means of learning and as a didactic instrument that supports skills in the disciplines that make up STEAM. The current changes in society are described and how it affects the childhood of new students and the acquisition of computational thinking, to help identify and promote it in school. Otherwise, a brief contribution is offered on what educational robotics is and a series of benefits it brings. Educational robotics materials are also presented and the importance of teacher training in technology is highlighted. Estan sorgint noves habilitats i maneres d’aprendre, que tenen repercussió en el camp educatiu. La robòtica a les aules és un recurs vinculat a les tecnologies emergents, amb moltes possibilitats d’aplicació com a mitjà d’aprenentatge i com a instrument didàctic que recolza les habilitats en les disciplines que conformen l’STEAM. Es descriuen els canvis actuals de la societat i com repercuteix en la infància dels nous estudiants i en l’adquisició del pensament computacional, per ajudar a identificar-lo i promoure’l a l’escola. Altrament, s’ofereix una breu aportació sobre què és la robòtica educativa i un seguit de beneficis que aporta. També es presenten materials de robòtica educativa i és ressalta la importància de la formació docent en tecnologia.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Bové Grau, Aurora
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Robó-TIC's: Estudio sobre las aportaciones de la robótica educativa en las escuelas de primaria públicas del Baix Penedès Robò-TIC's: Study on the contributions of educational robotics to public primary schools in the Baix Penedès
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-13
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Robótica educativa, materiales educativos de robótica, pensamiento computacional, competencia digital docente. Educational robotics, robotics educational materials, computational thinking, teaching digital competence. Robòtica educativa, materials educatius de robòtica, pensament computacional, competència digital docent
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Robò-TIC's: Estudi sobre les aportacions de la robòtica educativa a les escoles de primària públiques del Baix Penedès
    Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar