Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: "Aquest treball de fi de grau té com a objectiu redissenyar els espais educatius del segon cicle d'educació infantil per crear un espai facilitador de la intervenció educativa. S'ha dut a terme una anàlisi detallada dels principis de disseny d'espais educatius i les necessitats específiques dels nens i nenes en aquesta etapa educativa, basant-se en les directrius de la UNESCO, el Ministeri d'Educació, la Generalitat de Catalunya i altres. L'estudi utilitza una metodologia qualitativa i quantitativa, incloent entrevistes amb mestres i professionals del disseny, així com qüestionaris de valoració. Aquest treball proposa solucions innovadores i pràctiques per a la millora dels entorns educatius, contribuint així a una educació més inclusiva, equitativa i de qualitat."
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Morillas Vicente, Lídia
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: Rediseño de los espacios educativos del segundo ciclo de educación infantil: principios para maximizar el potencial educativo de un espacio escolar. Redesigning Educational Spaces for the Second Cycle of Early Childhood Education: Principles for Maximizing the Educational Potential of a School Space. "Redisseny dels espais educatius del segon cicle d’educació infantil: principis per a maximitzar el potencial educatiu d’un espai escolar."
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: "Diseño de espacios educativos, rediseño, educación infantil, principios del diseño de espacios educativos." "Educational space design, redesign, early childhood education, learning spaces, principles of educational space design." "Disseny d'espais educatius, redisseny, educació infantil, espais d'aprenentatge, principis del disseny d’espais educatius."
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: "Redisseny dels espais educatius del segon cicle d’educació infantil: principis per a maximitzar el potencial educatiu d’un espai escolar."
Director del proyecto: Balanyà Rebollo, Judith
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)