Treballs Fi de Màster> Economia

Comportamiento del consumidor: Ciberactivismo y boicot a la empresa Repsol a través de las redes sociales en Perú - 2022

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1131
    Autors:
    Vizcarra Ponce, Fabiola Joanny
  • Altres:

    Paraules clau: ciberactivismo, boicot, comportamiento del consumidor cyberactivism, boycott, consumer behavior ciberactivisme, boicot, comportament del consumidor
    Títol en diferents idiomes: Consumer behavior: Cyberactivism and boycott of the Repsol company through social networks in Perú - 2022 Comportament del consumidor: Ciberactivisme i boicot a l'empresa Repsol a través de les xarxes socials al Perú - 2022
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Vizcarra Ponce, Fabiola Joanny
    Departament: Economia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022
    Director del projecte: Ryan, Gerard Anthony
    Resum: Los consumidores han adquirido el poder de poner ante el ojo crítico de la sociedad a las organizaciones que para ellos no cumplen con sus estándares en el ámbito social, ambiental, calidad y precio justo. Se inician y difunden campañas que tienen como fin presionar a las organizaciones para lograr los cambios que consideran necesarios. El presente Trabajo de Fin de Máster realiza un análisis del comportamiento del consumidor en las campañas de ciberactivismo y boicot realizadas a través de las redes sociales en contra de la empresa Repsol, ante el derrame de petróleo ocasionado en enero 2022 en Perú. Els consumidors han adquirit el poder de posar davant l'ull crític de la societat a les organitzacions que per a ells no compleixen amb els seus estàndards en l'àmbit social, ambiental, qualitat i preu just. S'inicien i difonen campanyes que tenen com a fi pressionar a les organitzacions per aconseguir els canvis que consideren necessaris. El present Treball de Fi de Màster realitza una anàlisi del comportament del consumidor en les campanyes de ciberactivisme i boicot realitzades a través de les xarxes socials en contra de l'empresa Repsol, davant el vessament de petroli ocasionat al gener 2022 al Perú.
    Matèria: Consumidors--Conducta
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: spa
    Ensenyament(s): Direcció d'Empreses
    Títol en la llengua original: Comportamiento del consumidor: Ciberactivismo y boicot a la empresa Repsol a través de las redes sociales en Perú - 2022
    Data d'alta al repositori: 2022-10-20
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Consumidors--Conducta
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar