Treballs Fi de Màster> Pedagogia

Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1139
  • Autors:

    Nadal Solanas, Oriol
  • Altres:

    Paraules clau: educació primària, STEAM, moviment maker primary education, STEAM, maker movement educación primaria, STEAM, movimiento maker
    Títol en diferents idiomes: STEAM-Maker methodology in primary education: a mixed study Metodología STEAM-Maker en primaria: un estudio mixto
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Nadal Solanas, Oriol
    Aprenentatge Servei: No
    Departament: Pedagogia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-09-22
    Director del projecte: Usart Rodríguez, Mireia
    Resum: És imprescindible formar als estudiants de primària d’acord amb les capacitats digitals necessàries del segle XXI. Un dels moviments estretament vinculats des d’aquest punt de vista és el maker. El treball que presento pretén analitzar si una intervenció basada en la metodologia STEAM-Maker pot generar millores en l’adquisició dels continguts i en aspectes socioemocionals i de gènere. Per tot això, es presenta un estudi de metodologia mixta i disseny convergent. Els resultats indiquen que hi ha una millora significativa en l’adquisició de continguts i en paral·lel un increment en l’autoeficàcia en l’assignatura de projectes i en el treball autònom.
    Matèria: Educació primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Ensenyament(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
    Títol en la llengua original: Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte
    Data d'alta al repositori: 2022-10-27
  • Paraules clau:

    Educació primària
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar