Paraules clau: educació primària, STEAM, moviment maker primary education, STEAM, maker movement educación primaria, STEAM, movimiento maker
Títol en diferents idiomes: STEAM-Maker methodology in primary education: a mixed study Metodología STEAM-Maker en primaria: un estudio mixto
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2021-2022
Estudiant: Nadal Solanas, Oriol
Aprenentatge Servei: No
Departament: Pedagogia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2022-09-22
Director del projecte: Usart Rodríguez, Mireia
Resum: És imprescindible formar als estudiants de primària d’acord amb les capacitats digitals necessàries del segle XXI. Un dels moviments estretament vinculats des d’aquest punt de vista és el maker. El treball que presento pretén analitzar si una intervenció basada en la metodologia STEAM-Maker pot generar millores en l’adquisició dels continguts i en aspectes socioemocionals i de gènere. Per tot això, es presenta un estudi de metodologia mixta i disseny convergent. Els resultats indiquen que hi ha una millora significativa en l’adquisició de continguts i en paral·lel un increment en l’autoeficàcia en l’assignatura de projectes i en el treball autònom.
Matèria: Educació primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Ensenyament(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
Títol en la llengua original: Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte
Data d'alta al repositori: 2022-10-27