Treballs Fi de Màster> Pedagogia

Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte

  • Identification data

    Identifier: TFM:1139
    Authors:
    Nadal Solanas, Oriol
  • Others:

    Keywords: educació primària, STEAM, moviment maker primary education, STEAM, maker movement educación primaria, STEAM, movimiento maker
    Title in different languages: STEAM-Maker methodology in primary education: a mixed study Metodología STEAM-Maker en primaria: un estudio mixto
    Confidenciality: No
    Academic year: 2021-2022
    Student: Nadal Solanas, Oriol
    APS: No
    Department: Pedagogia
    Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Work's public defense date: 2022-09-22
    Project director: Usart Rodríguez, Mireia
    Abstract: És imprescindible formar als estudiants de primària d’acord amb les capacitats digitals necessàries del segle XXI. Un dels moviments estretament vinculats des d’aquest punt de vista és el maker. El treball que presento pretén analitzar si una intervenció basada en la metodologia STEAM-Maker pot generar millores en l’adquisició dels continguts i en aspectes socioemocionals i de gènere. Per tot això, es presenta un estudi de metodologia mixta i disseny convergent. Els resultats indiquen que hi ha una millora significativa en l’adquisició de continguts i en paral·lel un increment en l’autoeficàcia en l’assignatura de projectes i en el treball autònom.
    Subject: Educació primària
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Language: cat
    Education area(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
    Title in original language: Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte
    Creation date in repository: 2022-10-27
  • Keywords:

    Educació primària
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar