Keywords: educació primària, STEAM, moviment maker primary education, STEAM, maker movement educación primaria, STEAM, movimiento maker
Title in different languages: STEAM-Maker methodology in primary education: a mixed study Metodología STEAM-Maker en primaria: un estudio mixto
Confidenciality: No
Academic year: 2021-2022
Student: Nadal Solanas, Oriol
APS: No
Department: Pedagogia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2022-09-22
Project director: Usart Rodríguez, Mireia
Abstract: És imprescindible formar als estudiants de primària d’acord amb les capacitats digitals necessàries del segle XXI. Un dels moviments estretament vinculats des d’aquest punt de vista és el maker. El treball que presento pretén analitzar si una intervenció basada en la metodologia STEAM-Maker pot generar millores en l’adquisició dels continguts i en aspectes socioemocionals i de gènere. Per tot això, es presenta un estudi de metodologia mixta i disseny convergent. Els resultats indiquen que hi ha una millora significativa en l’adquisició de continguts i en paral·lel un increment en l’autoeficàcia en l’assignatura de projectes i en el treball autònom.
Subject: Educació primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: cat
Education area(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
Title in original language: Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte
Creation date in repository: 2022-10-27