Palabras clave: educació primària, STEAM, moviment maker primary education, STEAM, maker movement educación primaria, STEAM, movimiento maker
Título en diferentes idiomas: STEAM-Maker methodology in primary education: a mixed study Metodología STEAM-Maker en primaria: un estudio mixto
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Nadal Solanas, Oriol
APS: No
Departamento: Pedagogia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-09-22
Director del proyecto: Usart Rodríguez, Mireia
Resumen: És imprescindible formar als estudiants de primària d’acord amb les capacitats digitals necessàries del segle XXI. Un dels moviments estretament vinculats des d’aquest punt de vista és el maker. El treball que presento pretén analitzar si una intervenció basada en la metodologia STEAM-Maker pot generar millores en l’adquisició dels continguts i en aspectes socioemocionals i de gènere. Per tot això, es presenta un estudi de metodologia mixta i disseny convergent. Els resultats indiquen que hi ha una millora significativa en l’adquisició de continguts i en paral·lel un increment en l’autoeficàcia en l’assignatura de projectes i en el treball autònom.
Materia: Educació primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Tecnologia Educativa - e-Learning i Gestió del Coneixement
Título en la lengua original: Metodologia STEAM-Maker a primària: un estudi mixte
Fecha de alta en el repositorio: 2022-10-27