Treballs Fi de Màster> Pedagogia

Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1197
    Autors:
    Pujadas Anguiano, Òscar
  • Altres:

    Paraules clau: aprenentatge basat en problemes (ABP), investigacions CFGM, millora rendiment acadèmic problem-based learning (PBL), CFGM research, improved academic performance aprendizaje basado en problemas (ABP), investigaciones CFGM, mejora del rendimiento académico
    Títol en diferents idiomes: Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà Application of problem-based learning methodology (PBL) to improve academic performance in first-year students of a secondary education cycle. Aplicación de metodología de aprendizaje basada en problemas (ABP) para mejora del rendimiento académico en alumnado de primer curso de ciclo formativo de grado medio
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Pujadas Anguiano, Òscar
    Departament: Pedagogia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-17
    Director del projecte: Cuevas Silva, María de los Ángeles
    Resum: Aquest treball final de màster ha investigat la relació existent entre l’aplicació de dues metodologies (classe magistral i l’aprenentatge basat en problemes ABP) i el rendiment acadèmic. L’estudi es va realitzar durant les pràctiques fetes el mes de març de 2022. La investigació es va fer per mitjà d’un test quantitatiu que va avaluar el rendiment acadèmic. Es va dur a terme un pretest, la intervenció i un postest. El resultat final va mostrar un increment del rendiment acadèmic no significatiu entre postest i pretest d’un 5% pel grup experimental (ABP).
    Matèria: metodologia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: cat
    Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació  Professional i Ensenyament d'Idiomes
    Títol en la llengua original: Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà
    Data d'alta al repositori: 2022-11-19
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    metodologia
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar