Paraules clau: aprenentatge basat en problemes (ABP), investigacions CFGM, millora rendiment acadèmic problem-based learning (PBL), CFGM research, improved academic performance aprendizaje basado en problemas (ABP), investigaciones CFGM, mejora del rendimiento académico
Títol en diferents idiomes: Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà Application of problem-based learning methodology (PBL) to improve academic performance in first-year students of a secondary education cycle. Aplicación de metodología de aprendizaje basada en problemas (ABP) para mejora del rendimiento académico en alumnado de primer curso de ciclo formativo de grado medio
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2021-2022
Estudiant: Pujadas Anguiano, Òscar
Departament: Pedagogia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2022-06-17
Director del projecte: Cuevas Silva, María de los Ángeles
Resum: Aquest treball final de màster ha investigat la relació existent entre l’aplicació de dues metodologies (classe magistral i l’aprenentatge basat en problemes ABP) i el rendiment acadèmic. L’estudi es va realitzar durant les pràctiques fetes el mes de març de 2022. La investigació es va fer per mitjà d’un test quantitatiu que va avaluar el rendiment acadèmic. Es va dur a terme un pretest, la intervenció i un postest. El resultat final va mostrar un increment del rendiment acadèmic no significatiu entre postest i pretest d’un 5% pel grup experimental (ABP).
Matèria: metodologia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Títol en la llengua original: Aplicació de metodologia d'aprenentatge basada en problemes (ABP) per a millora del rendiment acadèmic en alumnat de primer curs de cicle formatiu de grau mitjà
Data d'alta al repositori: 2022-11-19