Treballs Fi de Màster> Antropologia, Filosofia i Treball Social

Influencia del Ciberbullying en el Rendimiento Académico

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1305
    Autors:
    Miñano Cuenca, Carmen María
  • Altres:

    Paraules clau: Bullying, Ciberbullying, Rendiment Acadèmic Bullying, Ciberbullying, Academic Performance Bulluing, Ciberbullying, Rendimiento Académico
    Títol en diferents idiomes: Influència del Ciberbulluying en el Rendiment Acadèmic Influence of Cyberbullying on Academic Performance Influencia del Ciberbullying en el Rendimiento Académico
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Miñano Cuenca, Carmen María
    Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-20
    Crèdits del TFM: 9
    Director del projecte: Zafra Aparici, Eva
    Resum: El acoso escolar y concretamente el ciberbullying, son realidades que viven los niños y niñas en todo el mundo, que tienen repercusiones negativas para su bienestar y su desarrollo. Debido al incremento de las Tecnologías de la Información y la Comunicación, y concretamente el auge de las redes sociales entre los más jóvenes, los casos de Ciberbullying han aumentado alarmantemente entre los escolares, ya que las tecnologías se han convertido actualmente en la forma habitual de comunicarse entre los jóvenes. El ciberbullying conlleva consecuencias a nivel emocional y social, repercutiendo en consecuencia en el rendimiento académico de las víctimas L'assetjament escolar i concretament el ciberbullying, són realitats que viuen els nens i nenes a tot el món, que tenen repercussions negatives per al seu benestar i el seu desenvolupament. A causa de l'increment de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, i concretament l'auge de les xarxes socials entre els més joves, els casos de Ciberbullying han augmentat alarmantment entre els escolars, ja que les tecnologies s'han convertit actualment en la forma habitual de comunicar-se entre els joves. El ciberbullying comporta conseqüències a nivell emocional i social, repercutint en conseqüència en el rendiment acadèmic de les víctimes
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: spa
    Ensenyament(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
    Títol en la llengua original: Influencia del Ciberbullying en el Rendimiento Académico
    Data d'alta al repositori: 2023-03-13
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar