Paraules clau: Marca turística, gestió de destinacions, identitat Tourism brand, destination management, identity Marca turística, gestión de destinos, identidad
Títol en diferents idiomes: La Vall del Riu Girona: Potencialitats per a la creació d'una nova marca territorial turística a la Marina Alta The Valley of The River Girona: Potentials for the creation of a new territorial tourism brand in the Marina Alta El Valle del Río Girona: Potencialidades para la creación de una nueva marca territorial turística en la Marina Alta
Àrees temàtiques: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2022-2023
Estudiant: Costa Rubén, David
Aprenentatge Servei: No
Departament: Geografia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2023-09-13
Crèdits del TFM: 12
Director del projecte: Ustrov, Yuri
Resum: En el present treball de final de màster s’explora la creació d’una nova marca turística que incorpori els municipis que conformen geogràficament la Vall del riu Girona i s’aposti per aquests municipis com una destinació turística unificada, fomentant la seva diferenciació i identitat pròpia. Primerament, s’aborden els aspectes teòrics relacionats amb la seva creació, continuant amb l’anàlisi del context turístic actual dels municipis estudiats i de l’oferta i la demanda dels municipis a incorporar dins de la marca. Finalment, s’estableixen les línies bàsiques per al desenvolupament de la marca, així com les conclusions i els resultats esperats.
Matèria: Turisme
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Títol en la llengua original: La Vall del Riu Girona: Potencialitats per a la creació d'una nova marca territorial turística a la Marina Alta
Data d'alta al repositori: 2023-09-22