Palabras clave: Marca turística, gestió de destinacions, identitat Tourism brand, destination management, identity Marca turística, gestión de destinos, identidad
Título en diferentes idiomas: La Vall del Riu Girona: Potencialitats per a la creació d'una nova marca territorial turística a la Marina Alta The Valley of The River Girona: Potentials for the creation of a new territorial tourism brand in the Marina Alta El Valle del Río Girona: Potencialidades para la creación de una nueva marca territorial turística en la Marina Alta
Áreas temàticas: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
Confidencialidad: No
Curso académico: 2022-2023
Estudiante: Costa Rubén, David
APS: No
Departamento: Geografia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2023-09-13
Creditos del TFM: 12
Director del proyecto: Ustrov, Yuri
Resumen: En el present treball de final de màster s’explora la creació d’una nova marca turística que incorpori els municipis que conformen geogràficament la Vall del riu Girona i s’aposti per aquests municipis com una destinació turística unificada, fomentant la seva diferenciació i identitat pròpia. Primerament, s’aborden els aspectes teòrics relacionats amb la seva creació, continuant amb l’anàlisi del context turístic actual dels municipis estudiats i de l’oferta i la demanda dels municipis a incorporar dins de la marca. Finalment, s’estableixen les línies bàsiques per al desenvolupament de la marca, així com les conclusions i els resultats esperats.
Materia: Turisme
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Título en la lengua original: La Vall del Riu Girona: Potencialitats per a la creació d'una nova marca territorial turística a la Marina Alta
Fecha de alta en el repositorio: 2023-09-22