Keywords: Marca turística, gestió de destinacions, identitat Tourism brand, destination management, identity Marca turística, gestión de destinos, identidad
Title in different languages: La Vall del Riu Girona: Potencialitats per a la creació d'una nova marca territorial turística a la Marina Alta The Valley of The River Girona: Potentials for the creation of a new territorial tourism brand in the Marina Alta El Valle del Río Girona: Potencialidades para la creación de una nueva marca territorial turística en la Marina Alta
Subject areas: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
Confidenciality: No
Academic year: 2022-2023
Student: Costa Rubén, David
APS: No
Department: Geografia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2023-09-13
TFM credits: 12
Project director: Ustrov, Yuri
Abstract: En el present treball de final de màster s’explora la creació d’una nova marca turística que incorpori els municipis que conformen geogràficament la Vall del riu Girona i s’aposti per aquests municipis com una destinació turística unificada, fomentant la seva diferenciació i identitat pròpia. Primerament, s’aborden els aspectes teòrics relacionats amb la seva creació, continuant amb l’anàlisi del context turístic actual dels municipis estudiats i de l’oferta i la demanda dels municipis a incorporar dins de la marca. Finalment, s’estableixen les línies bàsiques per al desenvolupament de la marca, així com les conclusions i els resultats esperats.
Subject: Turisme
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: cat
Education area(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Title in original language: La Vall del Riu Girona: Potencialitats per a la creació d'una nova marca territorial turística a la Marina Alta
Creation date in repository: 2023-09-22