Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Gamification and Young Learners: A Comparative Study to Gain Insights on ESL Learners Aged Five to Twelve

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1509
    Autors:
    Rockamore, Brynah
  • Altres:

    Paraules clau: ESL, gamificació, desenvolupament cognitiu del jove aprenent. ESL, Gamification, young learner cognitive development. ESL, gamificación, desarrollo cognitivo de jóvenes estudiantes.
    Títol en diferents idiomes: Gamificació i joves aprenents: un estudi comparatiu per obtenir informació sobre els aprenents d'ESL de cinc a dotze anys Gamification and Young Learners: A Comparative Study to Gain Insights on ESL Learners Aged Five to Twelve
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Rockamore, Brynah
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-28
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Rees, Geraint
    Resum: Gamificació en comparació amb les presentacions basades en diapositives quan s'ensenya als estudiants joves. Aquest estudi té com a objectiu investigar l'efecte dels mètodes pedagògics de gamificació en contrast amb les presentacions de projecció de diapositives a les aules de l'ESL i les lliçons en línia per a joves estudiants. En aquest estudi, 24 nens entre cinc i dotze anys realitzen una prova de cloze com a mitjà de dades de tractament previ i després reben un dels quatre tractaments basats en lliçons basades en la presentació o en la gamificació. Els estudiants també van prendre un qüestionari per obtenir dades quantantatives. Gamification in comparison to slide-based presentations when teaching young learners. This study aims to investigate the effect of gamification pedagogical methods in contrast with slide-show presentations in ESL classrooms and online lessons for young learners. In this study, 24 children between the ages of five to twelve years undertake a cloze test as means of pre-treatment data and then receive one of four treatments based on presentation-based lessons or gamification-based lessons. Students also took a questionnaire to gain quantantative data.
    Matèria: Ludificació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: Gamification and Young Learners: A Comparative Study to Gain Insights on ESL Learners Aged Five to Twelve
    Data d'alta al repositori: 2023-10-10
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ludificació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar