Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Gamification and Young Learners: A Comparative Study to Gain Insights on ESL Learners Aged Five to Twelve

  • Identification data

    Identifier: TFM:1509
    Authors:
    Rockamore, Brynah
  • Others:

    Keywords: ESL, gamificació, desenvolupament cognitiu del jove aprenent. ESL, Gamification, young learner cognitive development. ESL, gamificación, desarrollo cognitivo de jóvenes estudiantes.
    Title in different languages: Gamificació i joves aprenents: un estudi comparatiu per obtenir informació sobre els aprenents d'ESL de cinc a dotze anys Gamification and Young Learners: A Comparative Study to Gain Insights on ESL Learners Aged Five to Twelve
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidenciality: No
    Academic year: 2021-2022
    Student: Rockamore, Brynah
    Department: Estudis Anglesos i Alemanys
    Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Work's public defense date: 2022-06-28
    TFM credits: 11
    Project director: Rees, Geraint
    Abstract: Gamificació en comparació amb les presentacions basades en diapositives quan s'ensenya als estudiants joves. Aquest estudi té com a objectiu investigar l'efecte dels mètodes pedagògics de gamificació en contrast amb les presentacions de projecció de diapositives a les aules de l'ESL i les lliçons en línia per a joves estudiants. En aquest estudi, 24 nens entre cinc i dotze anys realitzen una prova de cloze com a mitjà de dades de tractament previ i després reben un dels quatre tractaments basats en lliçons basades en la presentació o en la gamificació. Els estudiants també van prendre un qüestionari per obtenir dades quantantatives. Gamification in comparison to slide-based presentations when teaching young learners. This study aims to investigate the effect of gamification pedagogical methods in contrast with slide-show presentations in ESL classrooms and online lessons for young learners. In this study, 24 children between the ages of five to twelve years undertake a cloze test as means of pre-treatment data and then receive one of four treatments based on presentation-based lessons or gamification-based lessons. Students also took a questionnaire to gain quantantative data.
    Subject: Ludificació
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Language: en
    Education area(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Title in original language: Gamification and Young Learners: A Comparative Study to Gain Insights on ESL Learners Aged Five to Twelve
    Creation date in repository: 2023-10-10
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ludificació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar