Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Teaching L1 and L2 reading skills to primary school students. Polish and Spanish educational systems - a comparison.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1511
    Autors:
    Siatka, Gabriela Karina
  • Altres:

    Paraules clau: Sistema educatiu, Ensenyament de la lectura Education System, Teaching Reading Sistema educativo, Enseñanza de la lectura española
    Títol en diferents idiomes: Ensenyament de la competència lectora L1 i L2 als alumnes de primària. polonès i espanyol sistemes educatius - una comparació. Teaching L1 and L2 reading skills to primary school students. Polish and Spanish educational systems - a comparison. Enseñar habilidades de lectura L1 y L2 a estudiantes de primaria. polaco y español sistemas educativos - una comparación.
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Estudiant: Siatka, Gabriela Karina
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2022-06-28
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Hryckiewicz De Apellániz, Olga
    Resum: L'ensenyament de la lectura a les escoles primàries és un tema de gran preocupació en els estudis educatius. Aquest estudi té dos objectius: investigar les diferències en els sistemes educatius de Polònia i Espanya i aproximar-se a l'ensenyament de les habilitats de lectura a les escoles primàries; trobar una explicació de per què els estudiants espanyols obtenen una puntuació més baixa en les proves estandarditzades. Els resultats suggereixen que tots dos sistemes contenen alguns elements febles i forts que afecten l'educació. A més, hi ha diversos aspectes que són molt influents en termes de resultats de l'ensenyament de la lectura en llengües natives i estrangeres. The teaching of reading in primary schools is a subject of great concern in educational studies. This study has two purposes: (1) to investigate the differences in educational systems of Poland and Spain and approaches to teaching reading skills in primary schools; (2) to find an explanation as to why Spanish students score lower on standardised tests. The results suggest that both systems contain some weak and strong elements affecting education. Moreover, there are several aspects that are highly influential in terms of outcomes of teaching reading in native and foreign languages.
    Matèria: Educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: Teaching L1 and L2 reading skills to primary school students. Polish and Spanish educational systems - a comparison.
    Data d'alta al repositori: 2023-10-10
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar