Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Confidencialidad: No
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en diferentes idiomas: Enseñar habilidades de lectura L1 y L2 a estudiantes de primaria. polaco y español sistemas educativos - una comparación.
Resumen: L'ensenyament de la lectura a les escoles primàries és un tema de gran preocupació en els estudis educatius. Aquest estudi té dos objectius: investigar les diferències en els sistemes educatius de Polònia i Espanya i aproximar-se a l'ensenyament de les habilitats de lectura a les escoles primàries; trobar una explicació de per què els estudiants espanyols obtenen una puntuació més baixa en les proves estandarditzades. Els resultats suggereixen que tots dos sistemes contenen alguns elements febles i forts que afecten l'educació. A més, hi ha diversos aspectes que són molt influents en termes de resultats de l'ensenyament de la lectura en llengües natives i estrangeres.
Materia: Educació
Curso académico: 2021-2022
Idioma: en
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-28
Áreas temàticas: Ciencias de la educación
Estudiante: Siatka, Gabriela Karina
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Fecha de alta en el repositorio: 2023-10-10
Creditos del TFM: 11
Palabras clave: Sistema educativo, Enseñanza de la lectura española
Título en la lengua original: Teaching L1 and L2 reading skills to primary school students. Polish and Spanish educational systems - a comparison.
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Director del proyecto: Hryckiewicz De Apellániz, Olga