Treballs Fi de Màster> Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica

Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1592
    Autors:
    Montoro Bori, Marià
  • Altres:

    Paraules clau: Elèctric, Liti, Bateria, energia, mobilitat, electricitat, LFP, vehicle, cel·la Electric, lithium, battery, energy, mobility, electricity, LFP, vehicle, cell Eléctrico, litio, bateria, energia, movilidad, electricidad, LFP, vehiculo, celda
    Títol en diferents idiomes: Proves a cel·les i disseny d'una bateria per a un vehicle elèctric de 48V Ensayos con celdas y diseño de una bateria para un vehiculo eléctrico de 48V
    Àrees temàtiques: Tecnologías del vehículo eléctrico Electric vehicle technologies Tecnologies del vehicle elèctric
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Estudiant: Montoro Bori, Marià
    Aprenentatge Servei: No
    Departament: Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2023-09-12
    Director del projecte: Olalla Martínez, Carlos
    Resum: This work consists in the selection and testing of Li-Ion Cells (LFP chemistry) for a 48V eKart application. Two LFP 40Ah were tested in different configuration using an Electronic Load. This Electronic Load was programmed in order to run a current profile through the Cells, simulating Laps around a Karting Circuit. In order to obtain the current profile, GPS data was taken on a real Karting Circuit and a Simulink model used to derive the Power required to follow the GPS trace. Aquest treball consisteix en la selecció i prova de cèl·lules Li-Ion (química LFP) per a una aplicació eKart de 48V. Es van provar dos LFP 40Ah amb una configuració diferent mitjançant una càrrega electrònica. Aquesta càrrega electrònica es va programar per tal d'executar un perfil actual a través de les cèl·lules, simulant voltes al voltant d'un circuit de karting. Per tal d'obtenir el perfil actual, les dades GPS es van agafar en un circuit de karting real i es va utilitzar un model Simulink per obtenir la potència necessària per seguir la traça GPS.
    Matèria: Enginyeria electrònica
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Tecnologies del Vehicle Elèctric
    Títol en la llengua original: Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV
    Data d'alta al repositori: 2024-03-05
  • Paraules clau:

    Tecnologías del vehículo eléctrico
    Electric vehicle technologies
    Tecnologies del vehicle elèctric
    Enginyeria electrònica
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar