Paraules clau: Elèctric, Liti, Bateria, energia, mobilitat, electricitat, LFP, vehicle, cel·la Electric, lithium, battery, energy, mobility, electricity, LFP, vehicle, cell Eléctrico, litio, bateria, energia, movilidad, electricidad, LFP, vehiculo, celda
Títol en diferents idiomes: Proves a cel·les i disseny d'una bateria per a un vehicle elèctric de 48V Ensayos con celdas y diseño de una bateria para un vehiculo eléctrico de 48V
Àrees temàtiques: Tecnologías del vehículo eléctrico Electric vehicle technologies Tecnologies del vehicle elèctric
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2022-2023
Estudiant: Montoro Bori, Marià
Aprenentatge Servei: No
Departament: Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2023-09-12
Director del projecte: Olalla Martínez, Carlos
Resum: This work consists in the selection and testing of Li-Ion Cells (LFP chemistry) for a 48V eKart application. Two LFP 40Ah were tested in different configuration using an Electronic Load. This Electronic Load was programmed in order to run a current profile through the Cells, simulating Laps around a Karting Circuit. In order to obtain the current profile, GPS data was taken on a real Karting Circuit and a Simulink model used to derive the Power required to follow the GPS trace. Aquest treball consisteix en la selecció i prova de cèl·lules Li-Ion (química LFP) per a una aplicació eKart de 48V. Es van provar dos LFP 40Ah amb una configuració diferent mitjançant una càrrega electrònica. Aquesta càrrega electrònica es va programar per tal d'executar un perfil actual a través de les cèl·lules, simulant voltes al voltant d'un circuit de karting. Per tal d'obtenir el perfil actual, les dades GPS es van agafar en un circuit de karting real i es va utilitzar un model Simulink per obtenir la potència necessària per seguir la traça GPS.
Matèria: Enginyeria electrònica
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Ensenyament(s): Tecnologies del Vehicle Elèctric
Títol en la llengua original: Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV
Data d'alta al repositori: 2024-03-05