Treballs Fi de Màster> Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica

Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV

  • Identification data

    Identifier: TFM:1592
    Authors:
    Montoro Bori, Marià
  • Others:

    Keywords: Elèctric, Liti, Bateria, energia, mobilitat, electricitat, LFP, vehicle, cel·la Electric, lithium, battery, energy, mobility, electricity, LFP, vehicle, cell Eléctrico, litio, bateria, energia, movilidad, electricidad, LFP, vehiculo, celda
    Title in different languages: Proves a cel·les i disseny d'una bateria per a un vehicle elèctric de 48V Ensayos con celdas y diseño de una bateria para un vehiculo eléctrico de 48V
    Subject areas: Tecnologías del vehículo eléctrico Electric vehicle technologies Tecnologies del vehicle elèctric
    Confidenciality: No
    Academic year: 2022-2023
    Student: Montoro Bori, Marià
    APS: No
    Department: Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica
    Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Work's public defense date: 2023-09-12
    Project director: Olalla Martínez, Carlos
    Abstract: This work consists in the selection and testing of Li-Ion Cells (LFP chemistry) for a 48V eKart application. Two LFP 40Ah were tested in different configuration using an Electronic Load. This Electronic Load was programmed in order to run a current profile through the Cells, simulating Laps around a Karting Circuit. In order to obtain the current profile, GPS data was taken on a real Karting Circuit and a Simulink model used to derive the Power required to follow the GPS trace. Aquest treball consisteix en la selecció i prova de cèl·lules Li-Ion (química LFP) per a una aplicació eKart de 48V. Es van provar dos LFP 40Ah amb una configuració diferent mitjançant una càrrega electrònica. Aquesta càrrega electrònica es va programar per tal d'executar un perfil actual a través de les cèl·lules, simulant voltes al voltant d'un circuit de karting. Per tal d'obtenir el perfil actual, les dades GPS es van agafar en un circuit de karting real i es va utilitzar un model Simulink per obtenir la potència necessària per seguir la traça GPS.
    Subject: Enginyeria electrònica
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Language: en
    Education area(s): Tecnologies del Vehicle Elèctric
    Title in original language: Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV
    Creation date in repository: 2024-03-05
  • Keywords:

    Tecnologías del vehículo eléctrico
    Electric vehicle technologies
    Tecnologies del vehicle elèctric
    Enginyeria electrònica
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar