Treballs Fi de Màster> Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica

Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1592
    Autores:
    Montoro Bori, Marià
  • Otros:

    Palabras clave: Elèctric, Liti, Bateria, energia, mobilitat, electricitat, LFP, vehicle, cel·la Electric, lithium, battery, energy, mobility, electricity, LFP, vehicle, cell Eléctrico, litio, bateria, energia, movilidad, electricidad, LFP, vehiculo, celda
    Título en diferentes idiomas: Proves a cel·les i disseny d'una bateria per a un vehicle elèctric de 48V Ensayos con celdas y diseño de una bateria para un vehiculo eléctrico de 48V
    Áreas temàticas: Tecnologías del vehículo eléctrico Electric vehicle technologies Tecnologies del vehicle elèctric
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2022-2023
    Estudiante: Montoro Bori, Marià
    APS: No
    Departamento: Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2023-09-12
    Director del proyecto: Olalla Martínez, Carlos
    Resumen: This work consists in the selection and testing of Li-Ion Cells (LFP chemistry) for a 48V eKart application. Two LFP 40Ah were tested in different configuration using an Electronic Load. This Electronic Load was programmed in order to run a current profile through the Cells, simulating Laps around a Karting Circuit. In order to obtain the current profile, GPS data was taken on a real Karting Circuit and a Simulink model used to derive the Power required to follow the GPS trace. Aquest treball consisteix en la selecció i prova de cèl·lules Li-Ion (química LFP) per a una aplicació eKart de 48V. Es van provar dos LFP 40Ah amb una configuració diferent mitjançant una càrrega electrònica. Aquesta càrrega electrònica es va programar per tal d'executar un perfil actual a través de les cèl·lules, simulant voltes al voltant d'un circuit de karting. Per tal d'obtenir el perfil actual, les dades GPS es van agafar en un circuit de karting real i es va utilitzar un model Simulink per obtenir la potència necessària per seguir la traça GPS.
    Materia: Enginyeria electrònica
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Enseñanza(s): Tecnologies del Vehicle Elèctric
    Título en la lengua original: Battery Pack Design and Cell Test for 48V EV
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-03-05
  • Palabras clave:

    Tecnologías del vehículo eléctrico
    Electric vehicle technologies
    Tecnologies del vehicle elèctric
    Enginyeria electrònica
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar