Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Exploring the efficacy of ClassVR in high school education

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1711
  • Autors:

    Gutiérrez, Camila
  • Altres:

    Paraules clau: ClassVR, Realidad Virtual, Realidad Aumentada ClassVR, Virtual Reality, Augmented Reality ClassVR, Realitat Virtual, Realitat Augmentada
    Títol en diferents idiomes: Explorando la eficacia de ClassVR en la educación secundaria Exploring the efficacy of ClassVR in high school education Explorant l'eficàcia de ClassVR en l'educació secundària
    Àrees temàtiques: Filología Philology Filologia
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Estudiant: Gutiérrez, Camila
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2024-06-20
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Gutiérrez-Colón Plana, Mar
    Resum: This project explores the effectiveness of ClassVR among a group of first-year high school students at an A2 level of proficiency in Tarragona. The project provides explanations and definitions of key concepts, along with their impact on education, and some theories and models relevant to the use of this technology. To assess the effectiveness of ClassVR, two groups of 15 students each were randomly assigned into an experimental group and a control group. The findings indicated that students who used ClassVR had a greater achievement of results than those who did not use it, along with motivation and general effectiveness. Aquest projecte explora l'eficàcia de la ClassVR entre un grup d'estudiants de primer de batxillerat amb un nivell A2 de competència a Tarragona. El projecte ofereix explicacions i definicions de conceptes clau, juntament amb el seu impacte en l'educació, i algunes teories i models rellevants per a l'ús d'aquesta tecnologia. Per avaluar l'efectivitat de la ClassVR, dos grups de 15 estudiants cadascun van ser assignats aleatòriament en un grup experimental i un grup de control. Els resultats van indicar que els estudiants que van utilitzar ClassVR van tenir un major assoliment de resultats que els que no el van utilitzar, juntament amb la motivació i l'eficàcia general.
    Matèria: Ensenyament
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: Exploring the efficacy of ClassVR in high school education
    Data d'alta al repositori: 2024-07-04
  • Paraules clau:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Ensenyament
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar