Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Exploring the efficacy of ClassVR in high school education

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1711
    Autores:
    Gutiérrez, Camila
  • Otros:

    Palabras clave: ClassVR, Realidad Virtual, Realidad Aumentada ClassVR, Virtual Reality, Augmented Reality ClassVR, Realitat Virtual, Realitat Augmentada
    Título en diferentes idiomas: Explorando la eficacia de ClassVR en la educación secundaria Exploring the efficacy of ClassVR in high school education Explorant l'eficàcia de ClassVR en l'educació secundària
    Áreas temàticas: Filología Philology Filologia
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2023-2024
    Estudiante: Gutiérrez, Camila
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2024-06-20
    Creditos del TFM: 11
    Director del proyecto: Gutiérrez-Colón Plana, Mar
    Resumen: This project explores the effectiveness of ClassVR among a group of first-year high school students at an A2 level of proficiency in Tarragona. The project provides explanations and definitions of key concepts, along with their impact on education, and some theories and models relevant to the use of this technology. To assess the effectiveness of ClassVR, two groups of 15 students each were randomly assigned into an experimental group and a control group. The findings indicated that students who used ClassVR had a greater achievement of results than those who did not use it, along with motivation and general effectiveness. Aquest projecte explora l'eficàcia de la ClassVR entre un grup d'estudiants de primer de batxillerat amb un nivell A2 de competència a Tarragona. El projecte ofereix explicacions i definicions de conceptes clau, juntament amb el seu impacte en l'educació, i algunes teories i models rellevants per a l'ús d'aquesta tecnologia. Per avaluar l'efectivitat de la ClassVR, dos grups de 15 estudiants cadascun van ser assignats aleatòriament en un grup experimental i un grup de control. Els resultats van indicar que els estudiants que van utilitzar ClassVR van tenir un major assoliment de resultats que els que no el van utilitzar, juntament amb la motivació i l'eficàcia general.
    Materia: Ensenyament
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Título en la lengua original: Exploring the efficacy of ClassVR in high school education
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-04
  • Palabras clave:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Ensenyament
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar