Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

English-speaking cultural representation in EFL coursebooks and teachers’ practices

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1719
  • Autors:

    Turnbull, Mia Suzanne
  • Altres:

    Paraules clau: Competencia intercultural, inglés como lengua extranjera, países anglófonos intercultural competence (IC), EFL, English-speaking countries Competència intercultural, anglès com a llengua estrangera, països anglòfons
    Títol en diferents idiomes: La representación cultural anglófona en libros de texto de inglés y las prácticas de profesores English-speaking cultural representation in EFL coursebooks and teachers’ practices Representació cultural de parla anglesa als llibres de cursos d'EFL i a les pràctiques dels professors
    Àrees temàtiques: Filología Philology Filologia
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Estudiant: Turnbull, Mia Suzanne
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2024-06-19
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Baran, Katarzyna Agnieszka
    Resum: This study examines the inclusion of cultural diversity of English-speaking countries in primary EFL classes at one school in Catalonia through the coursebook Open Up and teachers’ practices. Based on hegemony of the U.S. and the U.K., cultural diversity, and intercultural competence (IC), the study’s qualitative coursebook analysis and teacher questionnaire found that there is room for more English-speaking cultural representation and varieties to be included in classrooms and content. This study opens the door for further research into EFL coursebooks and materials, understanding how classroom practices and materials allow students’ intercultural competence to develop. Aquest estudi estudia la inclusió de la diversitat cultural dels països de parla anglesa a les classes primàries d'EFL en una escola de Catalunya a través del llibre de cursos Open Up i les pràctiques del professorat. Basant-se en l'hegemonia dels Estats Units i el Regne Unit, la diversitat cultural i la competència intercultural (CI), l'anàlisi qualitativa del llibre de cursos i el qüestionari del professorat de l'estudi van trobar que hi ha marge per a incloure més representacions culturals i varietats de parla anglesa a les aules i continguts. Aquest estudi obre la porta a una investigació més profunda sobre els llibres i materials de l'EFL, entenent com les pràctiques i els materials de l'aula permeten desenvolupar la competència intercultural dels estudiants.
    Matèria: Ensenyament
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Títol en la llengua original: English-speaking cultural representation in EFL coursebooks and teachers’ practices
    Data d'alta al repositori: 2024-07-05
  • Paraules clau:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Ensenyament
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar