Paraules clau: Destinos Turísticos, Destinos Turísticos Inteligentes, DMOs Tourist Destinations, Smart Tourist Destinations, DMOs Destinacions Turístiques, Destins Turístiques Intel·ligents, DMOs
Títol en diferents idiomes: La comunicación digital de las marcas de destinos turísticos en la era del turismo inteligente. Un enfoque a la autenticidad de la marca The digital communication of tourist destination brands in the era of smart tourism. An approach to brand authenticit La comunicació digital de les marques de destinacions turístiques a l'era del turisme intel·ligent. Un enfocament a l'autenticitat de la marca
Àrees temàtiques: Turismo y ocio Tourism and leisure Turisme i oci
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2023-2024
Estudiant: GUTAUSKAS, F. Andrea
Departament: Geografia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2024-09-17
Crèdits del TFM: 12
Director del projecte: RABASSA FIGUERAS, Noemí
Resum: Este estudio analiza cómo los 10 principales destinos turísticos de Argentina y España utilizan plataformas digitales (sitios web y redes sociales) para comunicarse. La mayoría de estos destinos tienen una presencia en línea activa, pero hay margen para mejorar. Destaca la importancia de las redes sociales, especialmente Instagram, para mostrar la imagen visual de un lugar. Se necesita una mayor conexión entre los distintos canales y una representación más diversa. Concluye que la autenticidad y la coherencia son claves para construir una marca sólida en el entorno digital, especialmente en el contexto del turismo inteligente. Este estudio ofrece una visión completa de cómo los destinos turísticos aprovechan las herramientas digitales para atraer visitantes. Aquest estudi analitza com les 10 principals destinacions turístics de l'Argentina i Espanya utilitzen plataformes digitals (llocs web i xarxes socials) per a comunicar-se. La majoria d'aquests destins tenen una presència en línia activa, però hi ha marge per a millorar. Destaca la importància de les xarxes socials, especialment Instagram, per a mostrar la imatge visual d'un lloc. Es necessita una major connexió entre els diferents canals i una representació més diversa. Conclou que l'autenticitat i la coherència són claus per a construir una marca sòlida en l'entorn digital, especialment en el context del turisme intel·ligent. Aquest estudi ofereix una visió completa de com les destinacions turístiques aprofiten les eines digitals per a atreure visitants.
Matèria: Turisme
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Espanyol
Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Títol en la llengua original: La comunicación digital de las marcas de destinos turísticos en la era del turismo inteligente. Un enfoque a la autenticidad de la marca
Data d'alta al repositori: 2024-10-11