Treballs Fi de Màster> Gestió d'Empreses

Un análisis de los enfoques conceptuales sobre el comportamiento vicario y cómo éste se manifiesta en los consumidores

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:1852
    Autors:
    Espitia Castillo, Valentina
  • Altres:

    Paraules clau: Consumo vicario, comportamiento consumidor, estrategias de marketing Vicarious consumption, consumer behavior, marketing strategies Consum vicari, comportament consumidor, estratègies de màrqueting
    Títol en diferents idiomes: An analysis of conceptual approaches to vicarious behavior and how it manifests itself in consumers Una anàlisi dels enfocaments conceptuals sobre el comportament vicari i com aquest es manifesta en els consumidors
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Estudiant: Espitia Castillo, Valentina
    Departament: Gestió d'Empreses
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2023-09-13
    Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Resum: Comprender cómo las personas aprenden y se guían a través de la observación es fundamental para generar estrategias de marketing efectivas en una sociedad influida constantemente por medios y conexiones globales. Desde la teoría clásica de aprendizaje de Bandura hasta las influencias emocionales y de redes sociales, este trabajo de fin de Máster aborda el fenómeno del comportamiento vicario desde una perspectiva conceptual y su manifestación en el contexto de los consumidores. La investigación ofrece un enfoque integral y práctico al demostrar cómo estas influencias modelan las actitudes y comportamientos del consumidor en un mundo altamente interconectado, a través de entrevistas centradas en el consumo vicario, proporciona una visión directa de cómo los consumidores experimentan y responden al comportamiento vicario. Understanding how people learn and are guided through observation is essential to generating effective marketing strategies in a society constantly influenced by global media and connections. From Bandura's classic learning theory to emotional influences and social networks, this Master final dissertation addresses the phenomenon of vicarious behavior from a conceptual perspective and its manifestation in the context of consumers. The research offers a comprehensive and practical approach by demonstrating how these influences shape consumer attitudes and behaviors in a highly interconnected world, through interviews focused on vicarious consumption, providing direct insight into how consumers experience and respond to vicarious behavior. Comprendre com les persones aprenen i es guien a través de l'observació és fonamental per generar estratègies de màrqueting efectives en una societat constantment influïda per mitjans i connexions globals. Des de la teoria clàssica d'aprenentatge de Bandura fins a les influències emocionals i de xarxes socials, aquest treball final de Màster aborda el fenomen del comportament vicari des d'una perspectiva conceptual i la seva manifestació en el context dels consumidors. La investigació ofereix un enfocament integral i pràctic en demostrar com aquestes influències modelen les actituds i els comportaments del consumidor en un món altament interconnectat, a través d'entrevistes centrades en el consum vicari, proporciona una visió directa de com els consumidors experimenten i responen al comportament vicari .
    Matèria: Consumidors--Conducta
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: spa
    Ensenyament(s): Direcció d'Empreses
    Títol en la llengua original: Un análisis de los enfoques conceptuales sobre el comportamiento vicario y cómo éste se manifiesta en los consumidores
    Data d'alta al repositori: 2024-12-10
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Consumidors--Conducta
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar