Paraules clau: GASTRONOMIA, TURISME URBANO, TOURISME GASTRONOMIC GASTRONOMIA, TURISMO URBANO, TOURISMO GASTRONOMICO GASTRONOMY, URBAN TOURISM, FOOD TOURISM
Títol en diferents idiomes: RUTES GASTRONOMICES DE BARCELONA WALKING GASTRONOMIC TOURS OF BARCELONA RUTAS GASTRONOMICAS DE BARCELONA
Àrees temàtiques: Turisme i oci Tourism and leisure Turismo y ocio
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2018-2019
Estudiant: SHAHSUVARYAN, IZABELLA
Departament: Geografia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2019-09-13
Crèdits del TFM: 12
Director del projecte: RUSSO, ANTONIO
Resum: The TFM Project was realized in the framework of the internship at Turisme de Barcelona and was aimed at discovering the gastronomical offer of the city. More specifically, it had the objective of finding out the supply in the sector of gastronomic walking tours only in the city of Barcelona (not including the surrounding areas). The data was collected through various websites and the final database contained full information about the tours: tour provider, price, location, duration etc. As the result of the research it turned out that there were 236 tours at the moment which were then classified in various subcategories based on their specialty (historic, cooking, family etc.). Both quantitative and qualitative analyses were conducted to interpret the results and draw insights. Together with the database and the analysis a list of suggestions was given as a final report to Turisme de Barcelona. The research was conducted within the interest of TdB to launch a similar product. However, further studies are required in order to better understand the demand of the market and hence to be able to create a tour with a higher added value. El Projecte TFM es va realitzar en el marc de les pràctiques a Turisme de Barcelona i tenia com a objectiu descobrir l'oferta gastronòmica de la ciutat. Més concretament, tenia l'objectiu d'esbrinar l'oferta en el sector de les visites gastronòmiques a peu només a la ciutat de Barcelona (sense incloure els voltants). Les dades es van recollir a través de diversos llocs web i la base de dades final contenia informació completa sobre les visites: proveïdor turístic, preu, ubicació, durada, etc. Com a resultat de la investigació, es va descobrir que hi havia 236 visites en aquest moment que es classificaven en diverses subcategories basades en la seva especialitat (històrica, de cuina, familiar, etc.). Es van realitzar anàlisis quantitatives i qualitatives per interpretar els resultats i extreure informació. Juntament amb la base de dades i l'anàlisi es va presentar una llista de suggeriments com a informe final a Turisme de Barcelona. La investigació es va dur a terme en l'interès de TdB per llançar un producte similar. No obstant això, es requereixen més estudis per a comprendre millor la demanda del mercat i, per tant, poder crear una gira amb un major valor afegit.
Matèria: Turisme
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Anglès
Ensenyament(s): Gestió de Destinacions Turístiques
Títol en la llengua original: WALKING GASTRONOMIC TOURS OF BARCELONA
Data d'alta al repositori: 2019-11-13