Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:655
    Autors:
    Machacova, Jana
  • Altres:

    Paraules clau: conciencia plena, estudiantes de secundaria, adquisición del vocabulario mindfulness, high school students, vocabulary acquisition consciència plena, estudiants de secundària, adquisició del vocabulari
    Títol en diferents idiomes: Los efectos de la conciencia plena en la adquisición del vocabulario entre estudiantes de secundaria The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition Els efectes de la consciència plena en l'adquisició del vocabulari entre estudiants de secundària
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Estudiant: Machacova, Jana
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-06-22
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Gallego, Lídia
    Resum: This study focuses on how a short mindfulness exercise may affect high school students’ vocabulary acquisition. Furthermore, this study suggests some ways of implementing mindfulness in schools according to the available literature. For my experiment, I worked with two classes of the first of bachillerato. One class was the control group, and the other one the experimental group. Both classes did two vocabulary tests, and a short mindfulness exercise preceded them for the experimental group. The results of the second vocabulary test were statistically significant P(T<=t) two-tail = 0.029288555. The use of mindfulness increased students’ rate of vocabulary acquisition. Aquest estudi se centra en com un breu exercici de consciència pot afectar l'adquisició de vocabulari dels estudiants de secundària. A més, aquest estudi suggereix algunes maneres d'implementar la consciència a les escoles segons la literatura disponible. Per al meu experiment, vaig treballar amb dues classes del primer de la bachillerato. Una classe era el grup de control i l'altra el grup experimental. Ambdues classes van fer dues proves de vocabulari, i un breu exercici de consciència les va precedir per al grup experimental. Els resultats de la segona prova de vocabulari van ser estadísticament significatius P(T;lt;=t) dues cues = 0.029288555. L'ús de la consciència va augmentar la taxa d'adquisició de vocabulari dels estudiants.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Anglès
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera / Segona Llengua
    Títol en la llengua original: The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition
    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar