Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition

  • Identification data

    Identifier:  TFM:655
    Authors:  Machacova, Jana
  • Others:

    Keywords: conciencia plena, estudiantes de secundaria, adquisición del vocabulario; mindfulness, high school students, vocabulary acquisition; consciència plena, estudiants de secundària, adquisició del vocabulari
    Title in different languages: Los efectos de la conciencia plena en la adquisición del vocabulario entre estudiantes de secundaria; The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition; Els efectes de la consciència plena en l'adquisició del vocabulari entre estudiants de secundària
    Subject areas: Ciencias de la educación; Education sciences; Ciències de l'educació
    Confidenciality: No
    Academic year: 2020-2021
    Student: Machacova, Jana
    Department: Estudis Anglesos i Alemanys
    Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Work's public defense date: 2021-06-22
    TFM credits: 11
    Project director: Gallego, Lídia
    Abstract: This study focuses on how a short mindfulness exercise may affect high school students’ vocabulary acquisition. Furthermore, this study suggests some ways of implementing mindfulness in schools according to the available literature. For my experiment, I worked with two classes of the first of bachillerato. One class was the control group, and the other one the experimental group. Both classes did two vocabulary tests, and a short mindfulness exercise preceded them for the experimental group. The results of the second vocabulary test were statistically significant P(T<=t) two-tail = 0.029288555. The use of mindfulness increased students’ rate of vocabulary acquisition.; Aquest estudi se centra en com un breu exercici de consciència pot afectar l'adquisició de vocabulari dels estudiants de secundària. A més, aquest estudi suggereix algunes maneres d'implementar la consciència a les escoles segons la literatura disponible. Per al meu experiment, vaig treballar amb dues classes del primer de la bachillerato. Una classe era el grup de control i l'altra el grup experimental. Ambdues classes van fer dues proves de vocabulari, i un breu exercici de consciència les va precedir per al grup experimental. Els resultats de la segona prova de vocabulari van ser estadísticament significatius P(T;lt;=t) dues cues = 0.029288555. L'ús de la consciència va augmentar la taxa d'adquisició de vocabulari dels estudiants.
    Subject: Ciències de l'educació
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Language: Anglès
    Education area(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera / Segona Llengua
    Title in original language: The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition
    Creation date in repository: 2021-07-06
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar