Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition

  • Identification data

    Identifier: TFM:655
    Authors:
    Machacova, Jana
  • Others:

    Keywords: conciencia plena, estudiantes de secundaria, adquisición del vocabulario mindfulness, high school students, vocabulary acquisition consciència plena, estudiants de secundària, adquisició del vocabulari
    Title in different languages: Los efectos de la conciencia plena en la adquisición del vocabulario entre estudiantes de secundaria The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition Els efectes de la consciència plena en l'adquisició del vocabulari entre estudiants de secundària
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidenciality: No
    Academic year: 2020-2021
    Student: Machacova, Jana
    Department: Estudis Anglesos i Alemanys
    Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Work's public defense date: 2021-06-22
    TFM credits: 11
    Project director: Gallego, Lídia
    Abstract: This study focuses on how a short mindfulness exercise may affect high school students’ vocabulary acquisition. Furthermore, this study suggests some ways of implementing mindfulness in schools according to the available literature. For my experiment, I worked with two classes of the first of bachillerato. One class was the control group, and the other one the experimental group. Both classes did two vocabulary tests, and a short mindfulness exercise preceded them for the experimental group. The results of the second vocabulary test were statistically significant P(T<=t) two-tail = 0.029288555. The use of mindfulness increased students’ rate of vocabulary acquisition. Aquest estudi se centra en com un breu exercici de consciència pot afectar l'adquisició de vocabulari dels estudiants de secundària. A més, aquest estudi suggereix algunes maneres d'implementar la consciència a les escoles segons la literatura disponible. Per al meu experiment, vaig treballar amb dues classes del primer de la bachillerato. Una classe era el grup de control i l'altra el grup experimental. Ambdues classes van fer dues proves de vocabulari, i un breu exercici de consciència les va precedir per al grup experimental. Els resultats de la segona prova de vocabulari van ser estadísticament significatius P(T;lt;=t) dues cues = 0.029288555. L'ús de la consciència va augmentar la taxa d'adquisició de vocabulari dels estudiants.
    Subject: Ciències de l'educació
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Language: Anglès
    Education area(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera / Segona Llengua
    Title in original language: The effects of mindfulness on high school students’ vocabulary acquisition
    Creation date in repository: 2021-07-06
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar