Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Master’s in Teaching and Learning English as a Foreign / Second Language

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:657
    Autors:
    Gajda, Kamila
  • Altres:

    Paraules clau: MALL, aplicaciones móviles de aprendizaje de idiomas, HelloTalk MALL, mobile language learning applications, HelloTalk MALL, aplicacions d'aprenentatge d'idiomes per a mòbils, HelloTalk
    Títol en diferents idiomes: Maestría en Enseñanza y Aprendizaje del Inglés como Lengua Extranjera / Segunda Lengua Master’s in Teaching and Learning English as a Foreign / Second Language Màster en Ensenyament i Aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera / segona llengua
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Codirector del treball: Oltra-Massuet, Isabel
    Estudiant: Gajda, Kamila
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-06-21
    Crèdits del TFM: 11
    Director del projecte: Rueda Ramos, Carmen
    Resum: The purpose of this study was to verify whether HelloTalk can motivate language students to interact and learn in English outside the classroom. The research had a form of a case study. The data collection instruments were pre- and post-questionnaires, an interview, and a teacher’s journal. The educational materials were tailor-made worksheets. The study was divided into two parts. The first one- online English classes with the researcher and the second- using HelloTalk by the students. The results of the questionnaire confirmed the main and specific hypotheses and students’ perception of the app was positive. El propòsit d'aquest estudi era verificar si HelloTalk pot motivar els estudiants d'idiomes per interactuar i aprendre en anglès fora de l'aula. La investigació tenia una forma d'estudi de casos. Els instruments de recollida de dades eren pre- i post-questionnaires, una entrevista, i un diari del professor. Els materials educatius eren fulls de treball fets a mida. L'estudi es va dividir en dues parts. Les primeres classes d'anglès en línia amb l'investigador i la segona fent servir HelloTalk pels estudiants. Els resultats del qüestionari van confirmar les hipòtesis principals i específiques i la percepció de l'aplicació per part dels estudiants va ser positiva.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Anglès
    Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera / Segona Llengua
    Títol en la llengua original: Master’s in Teaching and Learning English as a Foreign / Second Language
    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar