Paraules clau: Libros de texto de EFL / ESL, listas de verificación de evaluación de libros de texto, funciones de los elementos visuales EFL/ESL textbooks, textbook evaluation checklists, functions of visuals Llibres de text EFL / ESL, llistes de comprovació d’avaluació de llibres de text, funcions dels elements visuals
Títol en diferents idiomes: Una exploración de los criterios de la lista de verificación de evaluación de libros de texto de ESL / EFL para evaluar elementos visuales An Exploration of ESL/EFL Textbook Evaluation Checklist Criteria for Assessing Visual Elements Una exploració dels criteris de llista de verificació d’avaluació de llibres de text ESL / EFL per avaluar els elements visuals
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2020-2021
Estudiant: Wickenhauser, Emily Jane
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2021-06-22
Crèdits del TFM: 11
Director del projecte: Espada Sánchez, Ana Isabel
Resum: This paper provides an exploratory assessment of the criteria in 12 ESL/EFL textbook evaluation checklists which directly address visual elements in order to deduce to what extent they reflect established benefits of multimodal ELT materials and if they are reliable for assessing images during the evaluation process. A mixed-method approach gathers quantitative data around checklist criteria directly addressing visual elements. The qualitative data from the criteria shows four recurring and salient themes. An interpretive analysis of the results highlights disparities and concurrencies between the body of existing research on using visual elements for language acquisition. Aquest document proporciona una avaluació exploratòria dels criteris en 12 llistes de verificació d'avaluació de llibres de text ESL/EFL que aborden directament els elements visuals per tal de deduir fins a quin punt reflecteixen els beneficis establerts de materials ELT multimodals i si són fiables per avaluar imatges durant el procés d'avaluació. Un enfocament de metòdic mixt recull dades quantitatives al voltant dels criteris de la llista de verificació que tracten directament els elements visuals. Les dades qualitatives dels criteris mostren quatre temes recurrents i destacats. Una anàlisi interpretativa dels resultats destaca les disparitats i concurrències entre el cos de la investigació existent sobre l'ús d'elements visuals per a l'adquisició del llenguatge.
Matèria: Ciències de l'Educació
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Anglès
Ensenyament(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera / Segona Llengua
Títol en la llengua original: An Exploration of ESL/EFL Textbook Evaluation Checklist Criteria for Assessing Visual Elements
Data d'alta al repositori: 2021-07-06