Paraules clau: Aprendizaje activo, Dinámicas rol, Innovación Activelearning, Role-playing, Innovation Aprenentatge actiu, Dinàmiques rol, Innovació
Títol en diferents idiomes: Implementación de dinámicas role-playing en la asignatura de Economía de 4º de E.S.O. para acercar el mercado laboral a las aulas. Implementation of role-playing dynamics in the subject of Economics of 4th E.S.O. to bring the labour market closer to the classroom. Implementació de dinàmiques role-playing en l'assignatura d'Economia de 4t d'E.S.O. per apropar el mercat laboral a l'aula.
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2020-2021
Estudiant: Sanz Parramon, Dídac
Departament: Pedagogia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2021-06-21
Director del projecte: Pellicé, Francina
Resum: El següent treball demostra com l‘aplicació a l‘aula de dinàmiques de rol i simulacions d‘entorns professionals incrementa l‘interès dels alumnes de l‘assignatura optativa d‘economia i en garanteix un aprenentatge més durador i significatiu. A més, evidenciaré fins a quin punt aquestes dinàmiques cedeixen el protagonisme als alumnes i n‘augmenten la participació. A través de la present investigació, he descobert que la voluntat dels propis alumnes és la de treballar continguts relacionats amb el món del mercat laboral, donat que els consideren més útils de cara al futur. Això fomenta la seva motivació i la seva implicació en les tasques acadèmiques.
Matèria: Ciències de l'educació
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Català
Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Títol en la llengua original: Implementació de dinàmiques role-playing en l'assignatura d'Economia de 4t d'E.S.O. per apropar el mercat laboral a l'aula.
Data d'alta al repositori: 2021-07-23