Treballs Fi de Màster> Pedagogia

Implementació de l'Aprenentatge Basat en Problemes per treballar el magnetisme i l'electroestàtica amb alumnes de Física i Química de 3r ESO

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:738
    Autors:
    Bejarano Nosas, Diego
  • Altres:

    Paraules clau: Implementación del Aprendizaje Basado en Problemas para trabajar el magnetismo y la electrostática con alumnos de Física y Química de 3o ESO Implementation of Problem-Based Learning to work on magnetism and electrostatics with Physics and Chemistry students of 3rd ESO Aprenentatge Basat en Problemes, Ensenyament Secundari Obligatori, Estudi de Cas
    Títol en diferents idiomes: Implementación del Aprendizaje Basado en Problemas para trabajar el magnetismo y la electrostática con alumnos de Física y Química de 3o ESO Implementation of Problem-Based Learning to work on magnetism and electrostatics with Physics and Chemistry students of 3rd ESO Implementació de l'Aprenentatge Basat en Problemes per treballar el magnetisme i l'electroestàtica amb alumnes de Física i Química de 3r ESO
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Estudiant: Bejarano Nosas, Diego
    Departament: Pedagogia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-06-22
    Director del projecte: Ruiz Morillas, Núria
    Resum: Estudi de cas realitzat en un grup-classe de 3r ESO amb l’objecte d’analitzar l’ús de l’Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) i determinar si pot suposar una millora en l’aprenentatge dels continguts relacionats amb el magnetisme i l’electroestàtica així com en la motivació cap a l’assignatura i les ciències. L’aplicació de l’ABP s’ha realitzat considerant les etapes i els elements clau de la metodologia d’acord a estudis previs de diversos autors i les dificultats més habituals en l’aprenentatge dels continguts treballats. S’han emprat diferents instruments de recollida de dades, qualitatius i quantitatius, per oferir una visió global del cas analitzat.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Català
    Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació  Professional i Ensenyament d'Idiomes
    Títol en la llengua original: Implementació de l'Aprenentatge Basat en Problemes per treballar el magnetisme i l'electroestàtica amb alumnes de Física i Química de 3r ESO
    Data d'alta al repositori: 2021-07-23
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar