Paraules clau: geografia, apropiació del territori, ciències socials, ensenyament de la geografia geography, appropiation of the territory, social sciences, geography teaching
Títol en diferents idiomes: geography, appropiation of the territory, social sciences, geography teaching Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2020-2021
Estudiant: Vendrell Venrell, Joan
Departament: Pedagogia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2021-06-18
Director del projecte: Garcia-Borés Comas, Iban
Resum: El treball planteja un estudi de cas on es comparen dos grups de 3r d’ESO d’un centre de Tarragona amb nivells acadèmics similars. En el marc de l’assignatura de Ciències Socials es porta a terme una experimentació de 5 sessions en la qual una classe treballa sobre un àmbit geogràfic més proper i una altra classe sobre un àmbit geogràfic més llunyà, tot compartint continguts teòrics comuns. L’estudi no aconsegueix demostrar que aquell grup que treballa sobre l’àmbit geogràfic més proper al centre obté millors resultats que aquell grup que treballa sobre un àmbit geogràfic més llunyà.
Matèria: Ciències de l'educació
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Català
Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Títol en la llengua original: Estudi de cas de l'impacte que pot tenir el treballar sobre un marc geogràfic proper al centre d'estudis sobre els resultats acadèmics de l'alumnat
Data d'alta al repositori: 2021-07-26