Treballs Fi de Màster> Pedagogia

Estudi dels efectes de la introducció de la gamificació en el procés d'avaluació de l'assignatura de Química de 4rt d'ESO, sobre la motivació i els resultats acadèmics de l'alumnat.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:742
    Autors:
    Capdevila Raduà, Meritxell
  • Altres:

    Paraules clau: Estudio de caso, avaluación formadora, educación secundaria Case study, forming education, secundary education Estudi de cas, avaluació formadora, educació secundària
    Títol en diferents idiomes: Estudio de los efectos de la introducción de la gamificación en el proceso de evaluación de la assignatura de Química de 4º de la ESO, sobre la motivación i los resultados académicos del alumnado. Study of gamification effects on students motivation and subject scores, when introduced in the evaluation process of a group of high school students, during their Chemistry lessons. Estudi dels efectes de la introducció de la gamificació en el procés d'avaluació de l'assignatura de Química de 4rt d'ESO, sobre la motivació i els resultats acadèmics de l'alumnat.
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Estudiant: Capdevila Raduà, Meritxell
    Departament: Pedagogia
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-06-18
    Director del projecte: Ruiz Morillas, Núria
    Resum: En aquest estudi de cas s'estudia com afecta l'ús del Kahoot i un procés d'avaluació formador, sobre la motivació i els resultats acadèmics d'un grup d'alumnes de 4rt d'ESO en l'assignatura de Física i Química. Els instruments utilitzats van ser un test de motivació validat, un diari de classe i el quadern de notes del professor. Els resultats del test es van analitzar estadísticament amb el programa JASP fent servir la prova t-student. El diari de classe i quadern de notes es van analitzar qualitativament. Els resultats quantitatius no van permetre trobar una relació entre l'ús del Kahoot i l'avaluació formadora i la millora de la motivació dels alumnes. Tanmateix, els resultats qualitatius van mostrar un augment de l'interès per l'assignatura i de l'autonomia dels alumnes en el seu procés d'aprenentatge.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Català
    Ensenyament(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació  Professional i Ensenyament d'Idiomes
    Títol en la llengua original: Estudi dels efectes de la introducció de la gamificació en el procés d'avaluació de l'assignatura de Química de 4rt d'ESO, sobre la motivació i els resultats acadèmics de l'alumnat.
    Data d'alta al repositori: 2021-07-26
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar