Paraules clau: framing, ideologia, mitjans framing, ideology, media framing, ideología, medios
Títol en diferents idiomes: Framing i Ideologia: Mitjans uruguaians durant la crisi política de Bolívia en 2019 Framing and Ideology: Uruguayan media during the political crisis of Bolivia in 2019 Framing e ideología: Medios uruguayos durante la crisis política de Bolivia en 2019
Àrees temàtiques: Ciències de la informació i la comunicació Information and communication sciences Ciencias de la información y comunicación
Confidencialitat: No
Curs acadèmic: 2020-2021
Estudiant: Fernández Pérez, Alejandro
Departament: Estudis de Comunicació
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Crèdits del TFM: 15
Director del projecte: Moragas Fernández, Carlota
Resum: Análisis de los marcos interpretativos utilizados por seis medios de comunicación uruguayos durante la crisis política en Bolivia de 2019. Se plantearon dos objetivos, por un lado, identificar y caracterizar los frames desarrollados y promovidos por los medios de comunicación estudiados. Y, por otro lado, identificar en qué medida la línea editorial influenció las narrativas construidas y la elección de frames de estos mismos medios. Anàlisi dels marcs interpretatius utilitzats per sis mitjans de comunicació uruguaians durant la crisi política a Bolívia del 2019. Es van plantejar dos objectius, d'una banda, identificar i caracteritzar els frames desenvolupats i promoguts pels mitjans de comunicació estudiats. D'altra banda, identificar en quina mesura la línia editorial va influir les narratives construïdes i l'elecció de frames d'aquests mateixos mitjans.
Matèria: Ciencias de la información y comunicación
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Castellà
Ensenyament(s): Comunicació Estratègica en la Societat del Risc
Títol en la llengua original: Framing e ideología: Medios uruguayos durante la crisis política de Bolivia en 2019
Data d'alta al repositori: 2021-11-10