Treballs Fi de Màster> Estudis de Comunicació

Responsabilidad Social Corporativa en Chile: Percepciones y motivaciones del sector privado

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:849
    Autors:
    Pereda Villa, Lunín
  • Altres:

    Paraules clau: Responsabilidad Social Corporativa, Chile, ODS, empresa, impacto social Corporate Social Responsibility, Chile, SDG, business, social impact Responsabilitat social corporativa, Xile, ODS, empresa, impacte social
    Títol en diferents idiomes: Responsabilidad Social Corporativa en Chile: Percepciones y motivaciones del sector privado Corporate Social Responsibility in Chile: Perceptions and motivations of the private sector Responsabilitat Social Corporativa a Xile: Percepcions i motivacions del sector priv
    Àrees temàtiques: Ciencias de la información y comunicación Information and communication sciences Ciències de la informació i la comunicació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Estudiant: Pereda Villa, Lunín
    Departament: Estudis de Comunicació
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-06-15
    Crèdits del TFM: 15
    Director del projecte: Lozano Monterrubio, Natàlia
    Resum: La Responsabilidad Social Corporativa ha adquirido nuevas dimensiones producto de su adaptación a las necesidades sociales. Las nuevas generaciones de consumidores optan por empresas con compromiso social. Mientras que, los gobiernos mundiales adoptaron los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la ONU y apuestan por el apoyo de todos los sectores. Por ello, se hace relevante conocer la perspectiva empresarial. Esta investigación cuantitativa se basa en cuestionarios aplicados a líderes de RSC en empresas chilenas. Con base en los resultados, podemos concluir que la RSC es una práctica bien valorada y, los individuos optan por una visión estratégica de la misma. La Responsabilitat Social Corporativa ha adquirit noves dimensionis producte de la seva adaptació a les necessitats socials. Les noves generacions de consumidors opten per empreses amb compromís social. Mentre que, els governs mundials van adoptar els Objectius de Desenvolupament Sostenible de la ONU i aposten pel suport de tots els sectors. Per això, es fa rellevant conèixer la perspectiva empresarial. Aquesta recerca quantitativa es basa en qüestionaris aplicats a líders de RSC en empreses xilenes. Amb base en els resultats, podem concloure que la RSC és una pràctica ben valorada i, els individus opten per una visió estratègica d'aquesta.
    Matèria: Ciencias de la información y comunicación
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Castellà
    Ensenyament(s): Comunicació Estratègica en la Societat del Risc
    Títol en la llengua original: Responsabilidad Social Corporativa en Chile: Percepciones y motivaciones del sector privado
    Data d'alta al repositori: 2021-11-10
  • Paraules clau:

    Ciencias de la información y comunicación
    Information and communication sciences
    Ciències de la informació i la comunicació
    Ciencias de la información y comunicación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar