Treballs Fi de Màster> Filologies Romàniques

La realidad de las aulas de enlace: análisis de la situación (especialmente en la comunidad de madrid) y propuestas de mejora

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:917
    Autors:
    Alzás Roncero, Álvaro
  • Altres:

    Paraules clau: Educació primària, noves metodologies, aules d'enllaç Primary education, new methodologies, liaison classrooms Educación primaria, nuevas metodologías, aulas de enlace
    Títol en diferents idiomes: La realitat de les aules d'enllaç: anàlisi de la situació (especialment a la comunitat de madrid) i propostes de millora The reality of liaison classrooms: analysis of the situation (especially in the community of madrid) and proposals for improvement La realidad de las aulas de enlace: análisis de la situación (especialmente en la comunidad de madrid) y propuestas de mejora
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Estudiant: Alzás Roncero, Álvaro
    Departament: Filologies Romàniques
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2021-09-12
    Crèdits del TFM: 12
    Director del projecte: Iglesia Martín, Sandra
    Resum: El presente estudio analiza la situación real en la que se encuentran las aulas de enlace o de acogida de diversas Comunidades Autónomas de España, como son Andalucía, Aragón, Castilla – La Mancha, Castilla y León y la Comunidad de Madrid. Así, se analizan las diferencias entre las características que deberían reunir según la legislación y las circunstancias actuales de las mismas. Además, se analiza más a fondo la situación de la Comunidad de Madrid. Aquest estudi analitza la situació real en què es troben les aules d'enllaç o d'acollida de diverses comunitats autònomes d'Espanya, com ara Andalusia, Aragó, Castella-la Manxa, Castella i Lleó i la Comunitat de Madrid. Així, s'analitzen les diferències entre les característiques que haurien de reunir segons la legislació i les circumstàncies actuals de les mateixes. A més a més, s'analitza més a fons la situació de la Comunitat de Madrid.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Castellà
    Ensenyament(s): Ensenyament de Llengües - Espanyol com a Llengua Estrangera
    Títol en la llengua original: La realidad de las aulas de enlace: análisis de la situación (especialmente en la comunidad de madrid) y propuestas de mejora
    Data d'alta al repositori: 2021-12-14
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar