Keywords: aprendizaje basado en problemas, interés, motivación, participación, estudio de caso, Física y Química. problem-based learning, interest, motivation, participation, case study, Physics and Chemistry. aprenentatge basat en problemes, interès, motivació, participació, estudi de cas, Física i Química.
Title in different languages: ¿Qué elementos nos envuelven? Del átomo a la tabla periódica: aplicación del aprendizaje basado en problemas en la física y la química What elements envelope us? From the atom to the periodic table: application of problem-based learning in physics and chemistry Quins elements ens envolten? De l'àtom a la taula periòdica: aplicació de l'aprenentatge basat en problemes en la física i la química
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidenciality: No
Academic year: 2021-2022
Student: Ribas López, Verónica
Department: Pedagogia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2022-06-14
Project director: Farré Villa, Joan
Abstract: Amb aquest TFM s’ha volgut dur a terme un estudi de cas per avaluar l’efecte d’una metodologia activa com l’aprenentatge basat en problemes en la motivació, interès i la participació de l’alumnat per la Física i la Química en concret pels conceptes de models atòmics, orbitals, configuració electrònica i taula periòdica. Aquest estudi s’ha dut a terme en un grup-classe de 4t d’ESO en l’assignatura optativa de Física i Química on s’ha pogut veure que una de les problemàtiques és la falta d’interès dels alumnes per la química, una baixa motivació pels continguts explicats i una baixa participació en l’aula.
Subject: aprenentatge
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: cat
Education area(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Title in original language: Quins elements ens envolten? De l'àtom a la taula periòdica: aplicació de l'aprenentatge basat en problemes en la física i la química
Creation date in repository: 2022-11-18