Keywords: Confinament, Aula invertida, Educació en línia Lockdown, Flipped Classroom, Online Education Confinamiento, Aula invertida, Educación en línea
Title in different languages: L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa. The flipped classroom. An appropriate methodology in a time of educational uncertainty. El aula invertida. Una metodologia adequada en un momento de incertidumbre educativa.
Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Confidenciality: No
Academic year: 2020-2021
Student: Roig Marcè, Agustí
Department: Pedagogia
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Work's public defense date: 2021-06-17
Project director: Triadó Soler, Anna
Abstract: Aquest estudi mostra els avantatges d’una educació a distància amb l’ús de les TIC a partir de la metodologia aula invertida o flipped classroom, que té la pretensió de què l’alumnat aprengui la teoria curricular individualment des de casa seva -per mitjà de materials diversos proposats pel docent- per així aprofitar les hores a l’aula en la realització d’activitats d’ensenyament i aprenentatge. Els resultats obtinguts mostren com un grup que utilitza aquesta metodologia millora el rendiment escolar i els resultats acadèmics. Amb una preparació prèvia, aquesta metodologia educativa pot ser adequada enmig d’una situació d’incertesa educativa com és un confinament.
Subject: Ciències de l'educació
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Language: Català
Education area(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Title in original language: L'aula invertida. Una metodologia adequada en un moment d'incertesa educativa.
Creation date in repository: 2021-07-20