Palabras clave: narrativas interactivas; intereses de lectura; estudiantes de segundo idioma interactive narratives; reading interests; second language learners narracions interactives; interessos lectors; aprenents de segona llengua
Título en diferentes idiomas: Evaluación del impacto de las narrativas interactivas en los intereses de lectura de los estudiantes de un segundo idioma Assessing the Impact of Interactive Narratives on Second Language Learners' Reading Interests Avaluació de l'impacte de les narracions interactives en els interessos lectors dels aprenents de segona llengua
Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Nguyen, Anh
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-28
Creditos del TFM: 9
Director del proyecto: Manegre, Marni
Resumen: To determine whether interactive narrative had various effects on different types of readers based on variances in reading motivation across three reading groups identified as low, medium, and high readers. To investigate their opinions regarding the interactive genre as well as their preferences for the interactive part of the story. Per determinar si la narrativa interactiva va tenir diversos efectes en diferents tipus de lectors basats en variàncies en la motivació de lectura en tres grups de lectura identificats com a lectors baixos, mitjans i alts. Investigar les seves opinions sobre el gènere interactiu, així com les seves preferències per a la part interactiva de la història.
Materia: Llenguatge i llengües - Ensenyament
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en la lengua original: Assessing the Impact of Interactive Narratives on Second Language Learners' Reading Interests
Fecha de alta en el repositorio: 2023-101-10