Palabras clave: GTM, CLT, teaching English
Título en diferentes idiomas: The Grammar Translation Method in the 21st century – a Pedagogical Tool for ESL Classes in Spain for Elementary Level
Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialidad: No
Curso académico: 2021-2022
Estudiante: Vasile, Diana
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2022-06-27
Creditos del TFM: 11
Director del proyecto: Romeu Esquerré, Fernando
Resumen: This thesis focuses on the idea that Grammar Translation Method is a better tool to use than the Communicative Language Teaching approach when teaching English grammar to Spanish/Catalan native speakers at an elementary level (A2). The hypotheses behind this paper were that, first, students would learn better and more accurate English grammar, second, students could understand better how grammatical features work when doing translation-based activities, and, finally, they would be more confident in their linguistic knowledge when taught using GTM. Aquesta tesi se centra en la idea que el mètode de traducció gramatical és una eina millor per utilitzar que l'enfocament de l'ensenyament de la llengua comunicativa quan s'ensenya gramàtica anglesa als parlants nadius catalans i espanyols a un nivell elemental (A2). Les hipòtesis darrere d'aquest document van ser que, primer, els estudiants aprendrien millor i més precisa gramàtica anglesa, segon, els estudiants podrien entendre millor com funcionen les característiques gramaticals quan fan activitats basades en la traducció, i, finalment, estarien més segurs en el seu coneixement lingüístic quan s'ensenyen utilitzant GTM.
Materia: Educació
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: en
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en la lengua original: The Grammar Translation Method in the 21st century – a Pedagogical Tool for ESL Classes in Spain for Elementary Level
Fecha de alta en el repositorio: 2023-10-10