Treballs Fi de MàsterGeografia

Ens convertim en restauradors i restauradores. Innovació educatica: aprenentatge cooperatiu.

  • Datos identificativos

    Identificador:  TFM:1575
    Autores:  Sellés Uriel, Marta Eugenia
  • Otros:

    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Confidencialidad: No
    Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació  Professional i Ensenyament d'Idiomes
    APS: No
    Título en diferentes idiomas: Nos convertimos en restauradoras y restauradores. Innovación educativa: Aprendizaje Cooperatiu.
    Resumen: En el present treball es va dur a terme una innovació educativa centrada en l'Aprenentatge Cooperatiu. Durant el procés de creació d'aquest TFM es va implantar una metodologia educativa diferent de l'habitual a dues de les aules de 2 ESO de l'Institut Públic Moisès Broggi. L'objectiu va ser millorar els aprenentatges i els resultats acadèmics dels estudiants; a més, es pretenia calcular de manera qualitativa si el treball cooperatiu en grups heterogenis influiria de manera positiva en la motivació de l'alumnat i si podria disminuir la diferència de participació dins de les aules. Els resultats van ser força variats i les limitacions i futures línies d'actuacions van ser contrastades amb la literatura anterior sobre el tema.
    Materia: Educació
    Curso académico: 2022-2023
    Idioma: cat
    Fecha de la defensa del trabajo: 2023-09-12
    Áreas temàticas: Historia
    Estudiante: Sellés Uriel, Marta Eugenia
    Departamento: Geografia
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-29
    Palabras clave: Aprendizaje Cooperativo, motivación, participación.
    Título en la lengua original: Ens convertim en restauradors i restauradores. Innovació educatica: aprenentatge cooperatiu.
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Director del proyecto: Terrón Vasco, Carlos
  • Palabras clave:

    Història
    History
    Historia
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar