Treballs Fi de Màster> Estudis Anglesos i Alemanys

Noticing ‘have/get’ Causatives: A Multimedia-based Inductive Approach

  • Datos identificativos

    Identificador: TFM:1709
  • Autores:

    Gual Miró, Alícia
  • Otros:

    Palabras clave: Estructuras causativas, aproximación inductiva, materiales audiovisuales Causative structures, inductive approach, audiovisual materials Estructures causatives, aproximació inductiva, materials audiovisuals
    Título en diferentes idiomas: Prestando atención a las estructuras causativas con 'have/get': una aproximación inductiva basada en materiales multimedia Noticing ‘have/get’ Causatives: A Multimedia-based Inductive Approach Prestant atenció a les estructures causatives amb 'have/get': una aproximació inductiva basada en materials multimedia
    Áreas temàticas: Filología Philology Filologia
    Confidencialidad: No
    Curso académico: 2023-2024
    Estudiante: Gual Miró, Alícia
    Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
    Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Fecha de la defensa del trabajo: 2024-06-19
    Creditos del TFM: 11
    Director del proyecto: Oltra-Massuet, Isabel
    Resumen: This thesis compares ‘have/get’ causative teaching between a deductive and an enhanced inductive approach, with ‘noticing’ and audiovisual clips. The main research question focuses on the outperformance of this approach to the deductive, while a secondary one looks at an increase in motivation. A control and experimental group were organized in a pre and posttest design. It also included a postquestionnaire to measure their motivation. The results show an increase in the control group, but motivation portrayed positive results. Despite time and technical issues, this study sheds light on a grammar topic that has been under-researched in the EFL literature. Aquesta tesi compara l'ensenyament causal “have/get” entre un enfocament deductiu i un enfocament inductiu millorat, amb clips “noticants” i audiovisuals. La pregunta principal de recerca se centra en l'excepcionalitat d'aquest enfocament respecte al deductiu, mentre que una de secundària es fixa en un augment de la motivació. Es va organitzar un grup de control i experimental en un disseny pre i posttest. També va incloure una postqüestionària per mesurar la seva motivació. Els resultats mostren un augment en el grup de control, però la motivació mostra resultats positius. Malgrat el temps i els problemes tècnics, aquest estudi aporta llum sobre un tema de gramàtica que ha estat poc investigat en la literatura de l'EFL.
    Materia: Ensenyament
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: en
    Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
    Título en la lengua original: Noticing ‘have/get’ Causatives: A Multimedia-based Inductive Approach
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-07-04
  • Palabras clave:

    Filología
    Philology
    Filologia
    Ensenyament
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar