Palabras clave: Discapacitat intel·lectual, inclusió laboral i treball ordinari. Intellectual disability, labor inclusion, and ordinary work. Discapacidad intelectual, inclusión laboral y trabajo ordinario.
Título en diferentes idiomas: Work-integrated learning at Inserlab-InWork. Analysis of students' perceptions of the impact generated by this methodology in the socio-labor context. El aprendizaje integrado en el trabajo de Inserlab-InWork. Análisis de la percepción de los y las estudiantes sobre el impacto generado por esta metodología en el contexto sociolaboral.
Áreas temàticas: Treball social Social Work Trabajo social
Confidencialidad: No
Curso académico: 2023-2024
Estudiante: Alcoverro Puey, Silvia
APS: Sí
Departamento: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2024-09-13
Creditos del TFM: 9
Director del proyecto: Torrens Bonet, Ramona
Resumen: Aquest treball analitza les baixes taxes d’ocupació entre els joves amb discapacitat intel·lectual (DI), atribuint-les a factors personals com la manca d’autoestima i la discriminació laboral. L’objectiu és avaluar si la metodologia de l’“in-work” facilita la transició al món laboral, l’eliminació de barreres personals i la inclusió sociolaboral. Els resultats mostren una millora significativa en la integració d’aquests joves en entorns laborals ordinaris, subratllant l’impacte social de l’empoderament i la transformació de l’entorn. Es conclou que l’Aprenentatge Integrat en el Treball (AIT) és essencial per promoure cultures inclusives i garantir la plena integració dels joves amb DI.
Materia: Discapacitat intel·lectual
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: cat
Enseñanza(s): Innovació en la Intervenció Social i Educativa
Título en la lengua original: L’aprenentatge integrat en el treball d’Inserlab-InWork. Anàlisi de la percepció dels i les estudiants sobre l’impacte generat per aquesta metodologia en el context sociolaboral.
Fecha de alta en el repositorio: 2024-10-08