Palabras clave: Aula invertida, aprendizaje activo, vídeos interactivos Flipped classroom, active learning, interactive videos Aula invertida, aprenentatge actiu, vídeos interactius
Título en diferentes idiomas: Uso de un sistema de vídeos interactivos en la metodología de Flipped Learning Use of an interactive video system in the Flipped Learning mehodology Ús d'un sistema de vídeos interactius en la metodologia de Flipped Learning
Áreas temàticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Confidencialidad: No
Curso académico: 2020-2021
Estudiante: Garcés Baldó, Arnau
Departamento: Pedagogia
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2021-06-17
Director del proyecto: Ruiz Morillas, Núria
Resumen: Un dels mètodes més popularitzats de la dècada és l'ensenyament invertit, o Flipped Learning, amb la principal característica que inverteix els rols de la casa i la classe. Amb aquest concepte, els alumnes poden accedir sempre a les lliçons i tindre el control del seu aprenentatge, alhora que poden realitzar activitats en un entorn on poden fer preguntes. Aquesta metodologia, però perd la connexió docent-alumne. La solució que proposem és la de crear vídeos interactius on les respostes de l'alumne modifiquin l'ensenyament que rep per tal de fer-lo individualitzat, que recorda els antics llibres de tria la teva aventura.
Materia: Ciències de l'educació
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Català
Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Título en la lengua original: Ús d'un sistema de vídeos interactius en la metodologia de Flipped Learning
Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20