Palabras clave: Escripitura creativa, anglès, escriptura Creative writing, ESL, writing Escritura creativa, ingles, escritura
Título en diferentes idiomas: Evaluando el desarrollo de la escritura a través de la instrucción de escritura creativa en una escuela secundaria. Evaluating the development of writing skills through creative writing instruction in an ESL high school classroom. Avaluant el desenvolupament de l’escriptura a través de la instrucció d’escriptura creativa en una escola secundària.
Áreas temàticas: Filologia Philology Filología
Confidencialidad: No
Curso académico: 2020-2021
Estudiante: Serra Trives, Joan
Departamento: Estudis Anglesos i Alemanys
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Fecha de la defensa del trabajo: 2021-09-15
Creditos del TFM: 9
Director del proyecto: Gutierrez Colon Plana, Maria del Mar
Resumen: This study observes the development of student’s writing skills when exposed to creative writing, and how the focus solely in prose creative writing influences the areas of adequacy, cohesion, coherence, lexicon, morphosyntax and spelling. Three classes of 4º de ESO Spanish-Catalan students were split into two experimental groups and one control group, and the two experimental groups engaged in creative writing sessions. Aquest estudi observa el desenvolupament de les habilitats d'escriptura de l'estudiant quan s'exposa a l'escriptura creativa, i com l'enfocament únicament en prosa l'escriptura creativa influeix en les àrees d'adequació, cohesió, coherència, lèxic, morfosintax i ortografia. Tres classes de 4o de EsO estudiants espanyols-català es van dividir en dos grups experimentals i un grup de control, i els dos grups experimentals es van dedicar a sessions d'escriptura creativa.
Materia: Writing
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Idioma: Anglès
Enseñanza(s): Ensenyament i Adquisició de l'Anglès com a Llengua Estrangera - Segona Llengua
Título en la lengua original: Evaluating the development of writing skills through creative writing instruction in an ESL high school classroom.
Fecha de alta en el repositorio: 2021-10-11